Klaar voor de start! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Belinda Blom - WaarBenJij.nu Klaar voor de start! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Belinda Blom - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start!

Door: Blinnie

Blijf op de hoogte en volg Belinda

02 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

We zijn er klaar voor!
Nouja, bijna dan..
Remco moet nog werken maar voor mij was gisteren de laatste werkdag.
Nu zit ik hier met een enorme to-do list voor mijn neus waar allerlei dingen op staan die nog gedaan moeten worden voordat de koffer dicht kan :-)
- collega Els bellen die mijn werk gaat overnemen
- Medicijnen ophalen
- Langs de kapper en langs de masseuse
- Laatste boodschappen doen
- Buren inseinen dat we vrijdag echt gaan vertrekken
- Batterijen van de camera opladen
- Laatste wasjes draaien en nog veeeeel meer!

Maar ach, dat interesseert jullie allemaal niet! Lekker boeiend dat Blinnie wasjes gaat draaien; China verhalen willen we horen!

Collega Dolores: "sms-je sturen? Ik dacht het niet, ik verwacht iedere dag een uitgebreid verslag"

Manager Liesbeth: "Schrijf je niet teveel? Anders wordt er hier niet meer gewerkt!"

Zwager Peter: "Wanneer ga je nou eens filmen? En ik wil alle foto's als jullie terug zijn om op dvd te branden"

Vriendinnen: "Ja, je zegt altijd dat je misschien niet in de gelegenheid bent om te schrijven, maar je doet het toch altijd dus... zo kunnen wij ook lekker meereizen..."


Tja...
Da's waar. Dat zeg ik inderdaad altijd...
En toch heb ik het gevoel dat het deze keer echt minder verhalen/foto's zullen worden dan de voorgaande keren. Gewoon, omdat het een pittige reis wordt!
In ieder geval wordt alles in mijn travel journal gekrabbeld, dus de verhalen komen er wel, alleen misschien pas als we al weer terug zijn! Jullie zullen het af moeten wachten!

Groetjes, Belinda

  • 02 Mei 2012 - 09:25

    Monique:

    Goh, het komt nu ineens wel heeeul dichtbij! Heel veel plezier alvast!

    Groetjes,
    Mo

  • 02 Mei 2012 - 09:29

    Conny:

    Geeft niets hoor Belin...ik plan alvast 4 dagen in onze werk agenda's...komt goed ;-)
    Succes vandaag en GA GENIETEN van deze mooie reis die jullie gaan maken!

  • 02 Mei 2012 - 09:33

    Dolores:

    Dat heb je goed verwoord: er worden geen sms-jes geaccepteerd.
    Als je nu gewoon een uur minder slaapt dan heb je tijd genoeg voor een verslag. Uitrusten doe je straks weer op je werk.
    Sterkte met de To Do list en nogmaals heel veel plezier!

  • 02 Mei 2012 - 10:27

    Bianca:

    Hey Belin,

    Geniet er samen van! Wauw wat een reis. De Chinese muur zal vast een enorme belevenis zijn.

    Succes met je lijstje en dan.... lekker weg !


  • 02 Mei 2012 - 11:19

    Els:

    Hey Blinni, nog niet eens over de grens en het is nu al weer leuk. Ben reuze benieuwd naar de foto's en verhalen.
    Ik wens jullie een hele goede reis en ga ervan genieten!
    Veel liefs Els

  • 02 Mei 2012 - 15:39

    Esther:

    Het komt nu wel heul dicht bij! Heel veel plezier, en bewaar de lange reisverhalen maar voor als je terug bent hoor, zolang je af en toe maar een update plaatst ;)

  • 02 Mei 2012 - 18:28

    Wilma D:

    Je buren hoef je niet echt in te zijnen, dat zijn ze nu al.
    Hoop dat jullie weer een te gekke tijd zult beleven.
    Marit doet jullie laatste week.
    Zie je waarschijnlijk nog even.


  • 02 Mei 2012 - 20:38

    Sandra:

    Belinda en Remco,
    Ook wij wensen jullie een geweldige reis toe! Veel mooie dingen en mensen zien, lekker eten... en schrijven...! Veel plezier.
    Groeten van Walter sandra laura en bo

  • 04 Mei 2012 - 14:50

    Ingrid:

    Hoi Belinda en Remco,
    zijn net terug van weekje vakantie en zie jullie update nu. Ik begrijp dat jullie al weg zijn, maar een hele goede reis en een hele fijne vakantie toegewenst. Enne...foto's zeggen vaak meer dan woorden, dus alleen foto's neem ik voorlopig ook genoegen mee, als die verhalen dan maar later komen ;-)

    groetjes, Ingrid

  • 10 Mei 2012 - 15:22

    Josephine:

    Daar komt het verslag binnen. Ik was al bang dat ik iets verkeerd gedaan had. Dat gebeurt weleens.
    Maar nu zit ik in de race. Ik ga lekker met jullie mee naar China. Je zult geen last van me hebben, maar ik zal wel genieten. Doe je best allebei.
    Liefs
    Josephine

  • 10 Mei 2012 - 15:24

    Josephine:

    Hop met die was en op naar China. Ik word ongeduldig.;-)
    Groetjes Josephine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belinda

Kijk voor meer reisverslagen op: http://rdbb.waarbenjij.nu/ http://rdbb1.waarbenjij.nu/ http://rdbb2.waarbenjij.nu/ http://rdbb3.waarbenjij.nu/ http://rdbb4.waarbenjij.nu/ http://rdbb5.waarbenjij.nu/ http://rdbb6.waarbenjij.nu/

Actief sinds 30 Maart 2012
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 10910

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

BLINNIE EN REMCO IN CHINA

Landen bezocht: