Hong Kong - Reisverslag uit Peking, China van Belinda Blom - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Peking, China van Belinda Blom - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Blinnie

Blijf op de hoogte en volg Belinda

20 Mei 2012 | China, Peking

En zojuist zijn we aangekomen in ons hotel in Hong Kong.
Grappig, hoe je de "Westerse wereld" kunt herkennen aan het feit dat je TWEE rollen toiletpapier krijgt in de badkamer van je hotelkamer, en nog wel van goede kwaliteit ook :-)
Helaas hebben we degene die ons op moestt halen van het vliegveld gemist en zaten we dus ietsje later in de bus dan geplanned, er is nu niets te eten meer te bestellen in het hotel (het is reeds na 23.00 uur)
Allebei zijn we te moe om de straat nog op te gaan dus stillen we onze honger met gekochte sultanas, mandarijnen en wat chips.
Geen proboleem natuurlijk!
Morgen gaan we er met frisse moed tegenaan hier in Hong Kong, hopelijk zal het dan droog blijven want al dagen lang onweert het hier behoorlijk.

Latel!
Groetjes, Lemco en Belinda

• 20 Mei 2012 - 17:23

Nijn:

Hi Blin,

Oehhhh, Hong Kong! Altijd al eens naartoe gewild.

Veel plezier.
    Enneh: hier onweert het momenteel ook flink! Hopelijk wordt het snel minder daar.

Groetjes,
    Hanneke

• 20 Mei 2012 - 18:29

Josephine:

De Chinezen zijn nou eenmaal gek op vuurwerk, dus ditonweer kun je verwachten. Tjonge, jonge, wat een enorm reisverslag. Maar ik wacht wel af, want je ontkomt er natuurlijk niet aan.
    Liefs
    Josephine

• 22 Mei 2012 - 19:36

Joyce:

haha, blinnie blij met de 2 rollen toiletpapier ;-) ben benieuwd hoe Hong Kong verder is bevallen, vast wel lekker gegeten en waar zijn jullie precies geweest? ondertussen is hier ook de zomer begonnen, 28 graden op mn balkon vanmiddag, heerlijk! ik wacht de volgende verslagen af, veel plezier!

Joyce

Belinda

Kijk voor meer reisverslagen op: http://rdbb.waarbenjij.nu/ http://rdbb1.waarbenjij.nu/ http://rdbb2.waarbenjij.nu/ http://rdbb3.waarbenjij.nu/ http://rdbb4.waarbenjij.nu/ http://rdbb5.waarbenjij.nu/ http://rdbb6.waarbenjij.nu/

Actief sinds 30 Maart 2012